Užsakymą galite pateikti tiesiogiai mūsų svetainėje. Pasirinkite norimas prekes ir pridėkite jas į krepšelį. Spustelėkite „Pirkti“, tada suveskite savo kontaktinę informaciją. Pasirinkite pristatymo būdą ir apmokėjimo būdą, o galiausiai patvirtinkite užsakymą.
Kokie yra mokėjimo būdai?
Priimame mokėjimus per OPAY sistemą ir atsiskaitymą kreditinėmis/debetinėmis kortelėmis. COD (mokėjimas atsiimant) šiuo metu nėra galimas.
Kokie yra pristatymo būdai?
Siūlome pristatymą per Omniva paštomatus ir kurjerius. Pasirinkite jums patogiausią būdą atsiskaitymo metu.
Kiek kainuoja pristatymas?
• Pristatymas į Omniva terminalus kainuoja 3,00 Eur. Perkant už 30 Eur ir daugiau – NEMOKAMAS.
• Pristatymas Omniva kurjeriu į gavėjo adresą kainuoja 5,00 Eur. Perkant už 30 Eur ir daugiau – NEMOKAMAS.
Ar galiu atsiimti prekę parduotuvėje?
Šiuo metu atsiėmimo parduotuvėje galimybės nėra. Visi užsakymai pristatomi per Omniva paštomatus arba kurjerius.
Kaip galiu sekti savo užsakymą?
Kai užsakymas bus perduotas kurjeriui, bus atsiųstas siuntos sekimo numeris el. paštu. Sekite savo siuntą per Omniva sistemą.
Kaip galiu grąžinti įsigytą prekę?
Prekes galite grąžinti per 30 dienų nuo jų gavimo dienos per Omniva paštomatus.
• Registruotiems vartotojams: Prisijunkite prie savo paskyros ir sekite nurodymus. Grąžinimas nemokamas.
• Svečio režimu pirkusiems: Užpildykite prekių grąžinimo https://grazinimai.omniva.lt/. Grąžinimo kaina – 2,00 Eur, kuri bus minusuota iš grąžinamos sumos.
Ar įmanoma atšaukti užsakymą?
Taip, įmanoma, kol užsakymas neperduotas kurjeriui. Tokiu atveju susisiekite su mumis el. paštu labas@brandsales.lt. Jei užsakymas jau supakuotas arba išsiųstas, jo atšaukti negalėsime. Tokiu atveju galite neatsiimti užsakymo iš kurjerio ar paštomato, ir jis automatiškai bus grąžintas siuntėjui. Jei užsakymas buvo apmokėtas, pinigai bus grąžinti į tą pačią banko sąskaitą per 14 dienų.
Ar galima grąžinti nepatikusias prekes?
Taip, jei prekės nėra avėtos, dėvėtos, nepraradusios prekinės išvaizdos, su likusia originalia etikete ir nesugadintu originaliu įpakavimu.
Kaip pakeisti užsakymo duomenis?
Jei užsakymas dar neparuoštas išsiųsti, galime jį anuliuoti. Susisiekite su mumis el. paštu labas@brandsales.lt. Jei užsakymas jau siunčiamas, kuo skubiau informuokite mus, jei nurodėte klaidingą informaciją.
Prekė, kurią gavau, yra brokuota. Kaip man elgtis?
Jei gavote brokuotą prekę, susisiekite su mumis el. paštu labas@brandsales.lt, nurodykite koks tai brokas ir pridėkite nuotraukas. Mes Jums pranešime apie tolimesnius veiksmus.
Kiek laiko užtruks pristatymas?
Prekes Omniva kurjerių tarnybai perduodame per 1-5 darbo dienas.
Kaip žinoti, ar avalynė atitinka dydžius?
Svetainėje prie prekės esančiose dydžių lentelėse (mygtukas "Dydžių gidas") pateikiami preliminarūs to modelio vidpadžio ilgio išmatavimai centimetrais. Renkantis dydį siūlome atsižvelgti į vidpadžio išmatavimus.
Kada atgausiu pinigus už grąžintą prekę?
Jei grąžinama prekė atitinka prekių grąžinimo sąlygas, pinigai į jūsų sąskaitą bus grąžinti per 14 dienų nuo grąžintos prekės gavimo. Jei esate registruotas klientas, gausite laišką kai grąžinamos prekės bus pristatytos mums. Jei nesate registruotas klientas, galėsite siuntą sekti pagal Omniva sekimo numerį, kurį gausite iš Omnivos.
Jei po kurio laiko naudojant prekę atsirado brokas, ką daryti?
Visoms prekėms taikoma 2 metų garantija. Jei pastebėjote broką, susisiekite su mumis el. paštu labas@brandsales.lt. Laiške nurodykite, koks tai brokas ir pridėkite nuotraukas. Gavę jūsų informaciją, mes jus informuosime apie tolimesnius veiksmus.
Kas yra RMK?
Rekomenduojama mažmeninė kaina (RMK) – tai gamintojo arba tiekėjo siūloma produkto pardavimo kaina, už kurią pirkėjai galėjo ar gali įsigyti produktą mažmeninėje rinkoje. Ši kaina nurodyta palyginimo tikslu ir padeda pirkėjams įvertinti kainų pokyčius.
Kas yra 30 d. mažiausia kaina?
30d. mažiausia kaina – tai mažiausia kaina per 30d. iki kainos sumažinimo.