Grąžinimas ir garantija

Kokia prekių grąžinimo tvarka?

GALIMI GRĄŽINIMO BŪDAI (nurodyta Pirkimo taisyklėse):

Per OMNIVA paštomatus

  • Užpildykite https://grazinimai.omniva.lt/ prekių grąžinimo formą.
  • SMS žinute į telefono numerį, kurį nurodėte pildant grąžinimo formą https://grazinimai.omniva.lt/, gausite siuntos grąžinimo kodą.
  • Supakuokite grąžinamas prekes.
  • Siuntos grąžinimo kodą suveskite Omniva terminale ir įdėkite siuntą į atsidariusį skyrelį.
  • Jūsų siunta keliauja pas mus.

GRĄŽINIMAI įmonės biuro adresu NEPRIIMAMI! BŪTINAS GRĄŽINIMŲ SIUNTIMAS TIK PER OMNIVA PAŠTOMATUS. 

Fiksuota grąžinimo suma 2,00 Eur, bus minusuota iš grąžinamų kokybiškų prekių kainos, nurodytos pirkimo dokumente.

Grąžinamos pakuotės reikalavimai ne didesnė nei 38x64x39 cm.

Siuntos, gautos per Omniva, Venipak ir LP Express paštomatus, kurjerius - grąžinamos per Omniva paštomatus.

Pinigai grąžinami kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau nei per 10 darbo dienų nuo siuntos pristatymo Pardavėjui dienos.

Кokybiškų prekių grąžinimas (nurodyta Pirkimo taisyklėse): 

1. Jeigu įsigytos prekės nepateisina Jūsų lūkesčių, jas galite grąžinti per 30 kalendorinių dienų nuo jų pristatymo/atsiėmimo dienos.

2. Visos grąžinamos prekės turi būti grąžinamos su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia, nesugadinta pakuote, jos negali būti dėvėtos ar kitaip naudotos bei atitikti kitas Pirkimo Pardavimo sutartyje nurodytas prekių grąžinimo sąlygas.

3. Pirkėjui, grąžinančiam kokybišką prekę, tenka grąžinamų prekių siuntimo išlaidos 2,00 Eur. 

4. Pinigai už prekes į Pirkėjo Prekių grąžinimo formoje nurodytą banko sąskaitą grąžinami kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau nei per 10 darbo dienų, nuo prekės grąžinimo - pristatymo Pardavėjui.

5. Teisė atsisakyti Pirkimo - Pardavimo sutarties negalioja toms prekėms, kurios buvo specialiai pagamintos pagal Pirkėjo reikalavimus arba individualiai pritaikytos, arba kurios dėl savo pobūdžio apskritai negali būti grąžinamos ir atitinka kitas Pirkimo - Pardavimo sutartyje nurodytas sąlygas.

6. Brandsales.lt neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai nurodžius adresą arba kurie buvo prarasti nepasiekus Brandsales.lt.

Nekokybiškų naujų prekių (nekokybiškų Pardavėjo išsiųstų) ir dėvėtų prekių grąžinimo sąlygos (nurodyta Pirkimo taisyklėse):

Tuo atveju, kai Pirkėjo gauta nauja prekė turi kokybės trūkumų (nekokybiška Pardavėjo išsiųsta prekė), Pirkėjas privalo ją grąžinti per Omniva paštomatus nedelsiant, užpildant https://grazinimai.omniva.lt/ prekių grąžinimo formą, ir informuoti Pardavėją el. paštu. Prekės grąžinimo išlaidos 2,00 EUR iš Pirkėjo neišskaičiuojami ir prekė keičiama į naują kokybišką prekę (išskyrus tuos atvejus, kai Pirkėjas pageidauja Prekės nekeisti ir tai nurodo prekės grąžinimo formoje arba informuodamas Pardavėją el. paštu). 

Tuo atveju, kai Pirkėjo įsigytos prekės kokybės trūkumai atsirado ją naudojant, Pirkėjas turi teisę reikalavimus dėl prekės kokybės trūkumų Pardavėjui pareikšti per 2 metų garantinį laikotarpį.

Pirkėjas privalo pateikti reikalavimus dėl prekės kokybės trūkumų el. paštu labas@brandsales.lt nurodant informaciją apie savo vardą, pavardę, prekės grąžinimo priežastį, užsakymo numerį, kontaktinius duomenis (telefono Nr. arba el. pašto adresą), prekės kokybės trūkumus ir tai įrodančias nuotraukas, banko sąskaitos numerį, banko pavadinimą bei vieną iš šių reikalavimų:

  • pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);
  • pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
  • sumažinti prekės kainą, sumokėtą kainos skirtumą grąžinat pirkėjui;
  • vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą (Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.363 straipsnio 7 dalis).

Pirkėjas privalo, per 7 dienas nuo reikalavimų dėl prekės kokybės trūkumų pateikimo Pardavėjui el. paštu, išsiųsti ar kitais būdais pristatyti tą prekę Pardavėjo nurodytu adresu, pridedant užpildytą Prekės grąžinimo formą, išskyrus tuos atvejus, kai pardavėjas el.paštu nurodė nekokybiškos prekės nesiųsti. 

Pirkėjas privalo grąžinamas nekokybiškas prekės grąžinti švarias ir sausas, priešingu atveju Pardavėjas gali atsisakyti priimti grąžinimą.

Pardavėjas gavęs pirkėjo grąžinamas prekes, dėl kurių kokybės trūkumų pareikšti Pirkėjo reikalavimai, privalo atidžiai jas įvertinti ir pateikti Sprendimą Pirkėjui el.paštu dėl Pirkėjo reikalavimų vykdymo per 14 dienų nuo prekės, dėl kurios kokybės trūkumo buvo pareikšti Pirkėjo reikalavimai, gavimo.  

Pirkėjui sutinkant su Pardavėjo sprendimu ir tai patvirtinus el. paštu, Pardavėjas privalo įvykdyti savo sprendimą per 7 dienas, nuo Pirkėjo patvirtinimo gavimo el.paštu.

Pirkėjui nesutinkant su Pardavėjo pateiktu sprendimu dėl grąžinamos prekės kokybės trūkumų, Pirkėjas gali kreiptis pateikdamas prašymą/skundą dėl Internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - http://www.vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

Pirkėjui nesutinkant su Pardavėjo pateiktu sprendimu dėl grąžinamos prekės dėl kokybės trūkumų, Pirkėjas padengia tokios prekės grąžinimo jam išlaidas arba gali ją atsiimti Pardavėjo nurodytu adresu per 14 dienų.