Nekokybiškų naujų prekių (nekokybiškų Pardavėjo išsiųstų) ir dėvėtų prekių grąžinimo sąlygos (nurodyta Pirkimo taisyklėse):
Tuo atveju, kai Pirkėjo gauta nauja prekė turi kokybės trūkumų (nekokybiška Pardavėjo išsiųsta prekė), Pirkėjas privalo ją grąžinti per Omniva paštomatus nedelsiant, užpildant https://grazinimai.omniva.lt/ prekių grąžinimo formą arba prisijungus prie Brandsales vartotojo paskyros, ir informuoti Pardavėją el. paštu. Prekės grąžinimo išlaidos 2,00 EUR iš Pirkėjo neišskaičiuojami ir prekė keičiama į naują kokybišką prekę (išskyrus tuos atvejus, kai Pirkėjas pageidauja Prekės nekeisti ir tai nurodo prekės grąžinimo formoje arba informuodamas Pardavėją el. paštu).
Tuo atveju, kai Pirkėjo įsigytos prekės kokybės trūkumai atsirado ją naudojant, Pirkėjas turi teisę reikalavimus dėl prekės kokybės trūkumų Pardavėjui pareikšti per 2 metų garantinį laikotarpį.
Pirkėjas privalo pateikti reikalavimus dėl prekės kokybės trūkumų el. paštu labas@brandsales.lt nurodant informaciją apie savo vardą, pavardę, prekės grąžinimo priežastį, užsakymo numerį, kontaktinius duomenis (telefono Nr. arba el. pašto adresą), prekės kokybės trūkumus ir tai įrodančias nuotraukas, banko sąskaitos numerį, banko pavadinimą bei vieną iš šių reikalavimų:
Pirkėjas privalo, per 7 dienas nuo reikalavimų dėl prekės kokybės trūkumų pateikimo Pardavėjui el. paštu, išsiųsti ar kitais būdais pristatyti tą prekę Pardavėjo nurodytu adresu, pridedant užpildytą Prekės grąžinimo formą, išskyrus tuos atvejus, kai pardavėjas el.paštu nurodė nekokybiškos prekės nesiųsti.
Pirkėjas privalo grąžinamas nekokybiškas prekės grąžinti švarias ir sausas, priešingu atveju Pardavėjas gali atsisakyti priimti grąžinimą.
Pardavėjas gavęs pirkėjo grąžinamas prekes, dėl kurių kokybės trūkumų pareikšti Pirkėjo reikalavimai, privalo atidžiai jas įvertinti ir pateikti Sprendimą Pirkėjui el.paštu dėl Pirkėjo reikalavimų vykdymo per 14 dienų nuo prekės, dėl kurios kokybės trūkumo buvo pareikšti Pirkėjo reikalavimai, gavimo.
Pirkėjui sutinkant su Pardavėjo sprendimu ir tai patvirtinus el. paštu, Pardavėjas privalo įvykdyti savo sprendimą per 7 dienas, nuo Pirkėjo patvirtinimo gavimo el.paštu.
Pirkėjui nesutinkant su Pardavėjo pateiktu sprendimu dėl grąžinamos prekės kokybės trūkumų, Pirkėjas gali kreiptis pateikdamas prašymą/skundą dėl Internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - http://www.vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
Pirkėjui nesutinkant su Pardavėjo pateiktu sprendimu dėl grąžinamos prekės dėl kokybės trūkumų, Pirkėjas padengia tokios prekės grąžinimo jam išlaidas arba gali ją atsiimti Pardavėjo nurodytu adresu per 14 dienų.